Novi Sad
23.08.2011.
12:40 > 10:14
Građani koji ne otvore vrata popisivačima koji im se pojave na kućnom pragu dobiće prekršajne prijave, kaže za 021 načelnica republičkog Odeljenja za popis Snežana Lakčević.

Komentari 108

  • Filip

    21.09.2011 23:06
    @popis služi klerofašistima - da popišu nepodobne
    Prvi komentar u redu je upravo izraz najekstremnijeg fašizma i šovinizma. Sa takvim prezirom su govorili boljševici i nacisti čijeg takvog stava i rada rezultat je najmračniji pomor desetina miliona ljudi po rasnoj, verskoj i nacionalnoj osnovi. Toako govore totalitaristi vrlog novog sveta koji sebe lažno nazivaju libelarnim i demokratama, a to nisu, već su potpuno u skladu sa razmišljanjima Hitlera. Druga stvar je da je izjava o prekršajnim prijavama dotične gospođe policajke samo zastrašivanje. Niko nije obavezan da ima poverenje u ovu i ovakvu državu novih totalitaraca. Norveška je pre drugog svetskog rata bila savršeno popisana zemlja, pa je Hitler u Norveškoj, kada ju je zauzeo napravio savršenu čistku, po spiskovima popisa streljali su intelektualce, uzimali dobra - sve zbog savršene statistike koja je "zaštićena". S obzirom da se danas u razorenoj nam državi vojne tajne ispostavljaju Briselu na tanjiru, ko je garant toga da naše imovine i kvalifikacije, te veze među članovima porodice neće biti zloupotrebljene na visokom nivou. Kako uništiti stočni fond na primer nego preko toga kada se zna gde ko koliko ima čega na imanju? To je sistem totalitarne kontrole a ne puka statistika.
  • popis služi klerofašistima

    26.08.2011 18:29
    da popišu nepodobne
    Sokrat je još pre nekoliko hiljada godina rekao "Ja nisam ni Grk ni Atinjanin, ja sam građanin sveta". No on je bio Sokrat, a mi smo nažalost u 21. veku i dalju okruženi zatucanom većinom koja sem busanja u srBstvo i pravoslavlje nema ništa drugo da kaže o sebi. Kao kada bi neko pravio popis među ovcama "ja sam meriono ovca, jedem, vršim nuždu i šišaju me" - početak i kraj njihovih intelktualnih dometa i svrhe postojanja na planeti. Čak šta više, za razliku od ovaca, one nisu militantno nastrojene prema ovcama druge rase, neće zapaliti tor u kome se druge ovce i neće svoje jaganjce upisivati na verokauku da bi od njih napravile fanatike.
  • sale novosadjanin

    26.08.2011 18:17
    @bosanac
    e stvarno jesi.
    drugi put.
    odgovorio sam ti ali moderator radia 021 zbog cenzure ne sme da ti pusti moj odgovor od jutros!
    ps-on verovatno zna sta znaci rec "fol".
    to mora da je nesto vase,ko djes ba,zemo,sega ili ...
    ja ne znam !
  • Maja

    26.08.2011 17:43
    Ja necu biti kod kuce. Nek dokazu suprotno.
  • sistem zatupljuje plus strasi

    26.08.2011 06:21
    manipulise iskoristava
    sto veca ljudska nistarija to vece poistovjecenje sa nacionalnom, regionalnom itd pripadnoscu, naravno da se necu popisati, naravno da im necu otvoriti i naravno da je ljusko bice daleko izvan i iznad onog sto sistem tumaci- ovca za manipulacije i sisanje...meditirajte,citajte duhovne knjige, izbacite tv iz kuce, bavite se sportom, boravite u prirodi - NE BUDITE KRETENI BILO KOJE FELE ILI GRUPE. SLOBODA
  • Bosanac

    25.08.2011 20:55
    @sale ko fol novosadjanin
    Ja sam se potrudio i malo pročitao o Vojvodini, bazirajući se na istorijske činjenice, i došao sam do zaključka da je Vojvodina u svom začetku ipak imala prefix Srpska Vojvodina.
    E sad ti mene učiš da je drugačije, nije u redu. Ajde malo se ti saberi pa vidi kakvu ti Vojvodinu želiš? Da li želiš Vojvodinu kakva je bila u početku ili želiš neku svoju imaginarnu iliti virtuelnu a možda iz perioda II WW (koja tebi odgovara). Meni odgovara ova istorijska i prva Vojvodina, tu želim i zastupam.
    A na pitanje šta je starije, jaje ili koka? Odgovor je pijetao. Valjda ćeš skontati.
  • sremackispamer

    25.08.2011 20:02
    @sale novosadjanin
    Kanda nas ima vise koji smo Srbi,Hrvati,Madjari,Slovaci,Rusini,Romi,Rumuni,Nemci tj ono sto jesmo,a ne nesto izmisljeno/umisljeno.
  • sale novosadjanin

    25.08.2011 15:58
    @bosanac
    e stvarno jesi !!
    koliko vec zivis ovde,mogao si da shvatis da VOJVODINA pripada svim gradjanima VOJVODINE,i da se mi ne delimo na srbe,hrvate,madjare...
    mi svi smo jednostavno VOJVODJANI !!!!
  • 24.08.2011 21:06
    konacno jedna lepa vest
  • ustav ovde nije prošao

    24.08.2011 19:48
    Potpuno je besmisleno da oni koji su bojkotvali referendum pre 5 godina ili glasali protiv ustava, sada daju podatke srbijanskim popisivačima. Ovo je pokušaj da još stegnu omču Vojvodini i izvrše pritisak za slučaj da reše da obračunaju sa vojvođanima koji ne priznaju njihovu ingerenciju na teritoriji Vojvodine.
  • Bosanac

    24.08.2011 17:59
    Nevjernim Tomama
    SVI ZA PIPIS !!! SVI ZA REFERENDUM !!!
    Daj da jednom i to odradimo kao ljudi.
    Živjela Srpska Vojvodina.
  • ns

    24.08.2011 13:31
    @popis-zuta kazna

    Popis ce se obaviti na teritoriji Republike Srbije.
    Kosovo i Metohija je po Ustavu deo R.Srbije.
    Da li ce se i tamo kaznjavati "gradjani Srbije" ako ne otvore vrata popisivacima?
    Da li ce se kaznjavati i svi oni korisnici socijalne-novcane naknade,a "stanuju" po kartonsko-limenim nastresnicama?
    Da li ce se popis vrsiti i iza zidina kula i dvorova po Dedinju,Tatarskom brdu...?
    Dokle ce zuti da plase postene,skromne gradjane?
    -Na sirotinju i zec k...c ostri ?
    Prezivece ovaj narod.
  • ns

    24.08.2011 13:29
    @anonimus
    tako je prijatelju, logika, dok ne objasne za šta im konkretno trebaju odgovori na sva ova pitanja, na neka razumem jer se u njima vidi potreba za vođenjem statistike zarad npr. buduće izgradnje invalidskih rampi, uvođenja novih autobuskih linija i slično i na to nisam stavio zamerku ali na ostala pitanja jesam i stojim iza toga!
  • Mary

    24.08.2011 13:13
    Mene samo zanima da li to pola komentatora naziva sebe istim imenom "anonimus", ili to jedno zivo bice ima ozbiljan problem sa svojim slobodnim vremenom. Mislim, ja se sad vec brinem za njegov dusevni zivot...
  • Vi

    24.08.2011 12:20
    koji se budete deklarisali
    kao VOJVODJANI(KE) - obavezno slikajte, kao materijalni dokaz - papir - na kojem su Vas uneli; da posle Oni ne prepravljaju po politickoj naredbi! Znaci - mobilni - kamera - i slikajte dokazni materijal - da vidimo stvarno - koliko ce se Nas deklarisati kao Vojvodjani(ke)!
  • @ssss

    24.08.2011 11:44
    Sam si kriv što si poverovao u 1000EUR. Onaj ko veruje - zaslužio je.
  • 24.08.2011 11:33
    Ne razumem sta imate svi protiv popisa, pa to je normalna stvar! Jel vam krivo sto vas nece angazovati jer ne umete da pisete, ha,ha,ha. Ma, bicete bubice kada vam dodju na vrata, takvi imaju m.da samo ovako da laju.
  • ssss

    24.08.2011 10:57
    Eh steta sto nisu rekli da moramo cipove da primamo..
    Nadam se da ce doneti odluku da se placa ovo popisivanje sa simbolicnih 1000 din po licu..
    E NECETE GOSPODO DOBITI NI JEDNU JEDINU INFORMACIJU! Sta vas briga kako idem na posao,kolka mi je kuhinja,na kom sam spratu.Imate sve vi to u vasim kompjuterima.EU torba hahah pa koji je ovo cirkus..E ja cu da tuzim drzavu sto je obecala 1000 evra.Ocu da mi dostave sve spiskove ko gde zivi od politicara,kolka su im primanja gde jedu sta rade.Necu nikom reci majke mi..
  • Ime moje

    24.08.2011 10:22
    nimi nesto jasno..
    Jel ja njih moram pustiti u stan da udju ili mogu i s vrata da odgovorim jer ne volim nikog da pustam u stan?

    A sta sa podstanarima, kako da me tuze kada ne znaju ko zivi u tom stanu a da prijave gazdu ne mogu kada on, recimo, zivi u Americi?
  • o dosado

    24.08.2011 09:51
    @ sale novosadjanin
    Ziveli spameri vojvodine!!!
  • binsr

    24.08.2011 09:44
    @ BOJKOT REFERENDUMA 2006.
    Evo koliko si glup,popis se radi izmedju ostalog da se utvrdi ima li ta vasa separatisticka ideja uopste prolaz kako ne bi poduvali na referendumu.Popis organizuju strukture koje placaju trip od "republjik of vojvodina".
  • Sremac

    24.08.2011 09:32
    SADA SVAKA ŠUŠA PRETI
    Ovoga nije bilo ni pre ni posle Tita do danas.Svakoj šuši se digne ona stvar i još kad ima malo vlasti ebe te ko stigne.Gde mi to živimo,koja su to moja Ustavna prava,e sad im za inat ima da pustim keru sa lanca.
  • Lala1

    24.08.2011 09:21
    Godisnji odmor
    Interesuje me, sta ce se desiti ukoliko su gradjani porodicno otisli negde na godisnji odmor?
    Gradjani, a pogotovo poslovni ljudi koji cesto putuju sigurno nece sedeti kod kuce i cekati popisivaca.
  • semtex

    24.08.2011 08:00
    @ Valerija
    Jako si blizu istine,takodje sluzi za demografsko menjanje stanja na terenu i vrlo korisno moze da bude stranim sluzbama prema interesnim zonama po regionima...Vojvodina konkretno BND-u.
  • Boki NS

    24.08.2011 07:47
    ZASTO
    ...torbe da imaju znak Unije??? Jel to Unija vrsi popis?!?
  • 24.08.2011 06:21
    @ns
    Aha. Znači "zdravorazumska" logika. Tako sam i mislio.
  • Vladimir

    24.08.2011 05:38
    Svrha
    Ako gradjani nisu dužni da se izjasne o nacionalnosti, koja svrh popisa. Za versku pripaadnos ok, da ne mora da se izjasni.

  • tajnost

    24.08.2011 05:29
    ako me nadje
    dobice da se krvlju zakune da nece nikom nista reci sto je cuo ili video inace odgovore na pitanja o stambenoj jedinici ima u katastru i zig-u gde je davana saglasnost za upis u zk a ostalo u sup-u gde imaju podatke u ostarim lk i pasosima
  • ns

    24.08.2011 05:08
    @anonimus
    moje obrazovanje, inače krvavo i dugo ali ipak završeno, fakultetsko, nema veze sa mojom procenom o suvišnim pitanjima svako ko se služi osnovnom logikom vidi da je ovo zadiranje u privatnost i da nema realnog osnova država da nas pita pola od tih stvari.
  • berolina

    24.08.2011 04:58
    1984

    sto ne pitaju "informatiku"? ona ima sve na gomili i jos malo vise podataka, cak bi se i George Orwell uplasio...
  • mareba

    24.08.2011 01:53
    Hide and seek
    ko se nije skrio, magarac bio!!!
  • V

    24.08.2011 00:17
    Anonimnost podataka
    Sve to bi još možda moglo bez navođenja imena i prezimena. Postojali bi statistički podaci uz očuvano pravo na zaštitu podataka o ličnosti.
    Međutim, ono što se nalazi u aktuelnom upitniku prevršava meru i jednog statističkog dokumenta koji bi mogao biti koristan.
    Takođe, anonimni odgovori na upitnik, popunjeni bez prisustva anketara/popisivača, prosleđeni na način koji ne otkriva pošiljaoca.
    Pitate se zašto bi neko ko nema šta da krije razmišljao na ovakav način? Onda ste krajnje naivni podanik kome nije palo na pamet da se zapitate zašto se od vas skrivaju podaci na koje imate pravo da dobijete odgovor od oligarhije i protuva koje umišljaju da su elita.
  • Limanka

    23.08.2011 23:31
    Niti s njima, nit' bez njih....
    Ajde ljudi, manite se prepucavanja, toga šta je ko, ko je odakle, ko će otvoriti, ko će zatvoriti, ko će dati podatke, ko neće....Ja sam: najpre Novosađanka (istina naturalizovana ali došla pre 40-tak godina pa valjda smem da se tako nazivam), zatim Vojvođanka, pa Srpkinja. Moje je poreklo iz prve srpske države (za one koji se trse velikosrpstvom to je Ras iliti područje današnje Raške). I stvarno nemam problem da se družim sa bilo kime ko nema "vojvođanski" ili "srpski pedigre". I drago mi je što baš nisam nacionalno opterećena već samo izuzetno cenim svoje poreklo, uz puno uvažavanje svih drugih. Da li ću pustiti popisivače ili neću, verujte mi, ne znam nisam još odlučila. I da dam kompletne podatke i da ih lažiram, znam jednu stvar sigurno: neće mi biti bolje u životu, sigurno. Jedino se bojim da ne bude gore....
  • Zoltan

    23.08.2011 23:08
    Mene baš zanima rezultat popisa. Zanima me - SVE. Čak bi me zanimalo i više od onoga što popisuju; kao - koliko puta vernici idu u svoju crkvu : ), koliko ljudi je umrlo od raka (od bombardovanja na ovamo), i recimo da li znaju da reše matematički zadatak za osnovce, srednjoškolce ili studente. Čisto da znamo sa koliko "budala" raspolaže zemlja.
  • Pavle

    23.08.2011 22:31
    Budite pravi domaćini
    Ljudi,ta nemojte biti tak'i,pustite p o p u š i v a č e u vaše stanove !
  • Vojvodjan

    23.08.2011 22:27
    Pljacka Vojvodjana
    Ovakvu vrstu popisa su radili i 1989 godine, secam se kako sam nasutao popisivaca. Trebalo im je za rat, koga prvog da otmu i posalju u smrt. Svako ko se izjasnio kao bilo koja manjina ili Jugosloven je nahebao.

    Drugo, ovo oko kazni, bas me zanima ocel' u Kostunitjima ili Leskovcu neko platiti kaznu? Dolaze izbori i opet pljackaju Vojvodjane.
  • Valerija

    23.08.2011 21:50
    Jel moze neko da mi objasni....ako je popis stanovnistva zar to ne znaci ono koje si vere, koje si nacionalnosti, koji ti je maternji jezik, koliko Vas je u porodici......ovaj obrazac koji sam videla za popis on me poseca na poresku prijavu koja se podnosi za oporezivanje imovine.....sta ih bole u kakvoj ja kuci, stanu, stali, supi...zivim, ko da bi to promenilo nesto....Stvarno mi se gade FUJ
  • 23.08.2011 21:23
    @ns
    Možemo li znati vaše obrazovanje, na osnovu kojeg imate znanje da date ocenu koje je pitanje potrebno, a koje ne?
  • Oguljeni Student

    23.08.2011 21:19
    Pa...
    Ako ja kao podstanar iz p.materine necu da otvorim vrata ili da im dam podatke po nalogu gazde,da njega ne bi oporezovali,da li Ja ili On placa kaznu???...

    Posto vidim puno prepucavanja oko famoznih torbi,kazne za otvaranje ili ne otvaranje,davanje podataka ili ne...mene zanima samo To KO PLACA KAZNU ZBOG TOG GLUPOG POPISA U SLUCAJU PODSTANARA???
  • ns

    23.08.2011 20:49
    @ anonimus
    http://webrzs.stat.gov.rs/Axd/POPIS2011/P2-poslednje.pdf

    upitnik sa svih 45 pitanja od toga pola bespotrebnih
  • Dusan

    23.08.2011 20:42
    @ PERO
    TKO tebe pita sta cemo mi da radimo !
    Bojkot popisa! A ovi sto misle da su vojvodjani nacija su isfrustrirani.
    Za nezavisnu i samostalnu mesnu zajednicu Prva Vojvodjanska brigada bez NS, ZR i SU stranaka :P
  • Novosađanin

    23.08.2011 20:40
    @@Instruktor
    Nije problem - vaš slučaj nauka zove "statistička greška".
  • Bosanac

    23.08.2011 20:23
    E baš je vrijeme da se uradi popis stanovništva.
  • Ana

    23.08.2011 20:07
    radim u sudu...
    ...i zaista ne vidim kako neko moze da dokaze da osoba namerno nije htela da otvori vrata popisivacu? Ko moze da ospori i dokaze da taj neko zaista nije bio kuci u tom periodu? To su besmislice....
  • @Instruktor

    23.08.2011 19:28
    "primitivna smo mi nacija..."

    To i ja kažem - vi srbijanci ste primitivna nacija. Iz tog razloga mi pripadnici vojvođanske nacije nećemo da živimo sa vama u istoj državi ni i učestvujemo na vašem popisu.
  • instruktor

    23.08.2011 19:09
    primitivna smo mi nacija kad nam sve smeta cak i najobicniji popis stanovnista na 10 godina!pa bas bih volela da vidim sta ovom nasem narodu odgovara i ko?novosadjani nikad nisu bili ovakvi svadjalacki i neprijatno nastrojeni,ovo vise nije moj Novi Sad i moj ljubazan fin i kulturan narod!
  • pero

    23.08.2011 18:47
    ne eu neg 4 C
    jel ovo popis tzv. EU ili Srbije
    Na torbu srpski grb ili zastava
    Tko placa popis EU ili gradjani Srbije
    Urazumi se vladiko.
  • Zastupnik

    23.08.2011 18:42
    Sto se pristojnosti tice,gdja Lakicevic se obraca gradjanima kao da su tzv.gusteri (tj.stranacki pripravnici u nasem "modernom politickom recniku").Svaki gradjanin pred zakonom ima pravo na privatnost(cak i u EU su pravila povodom toga veoma stroga a u SAD ni policija ne moze da vam udje u kucu bez sudskog naloga, pa i onda ako niste tu moraju da sacekaju i dodju iduceg dana.To pravilo ponekad veoma smeta njihovom pravosudju ali moraju da ga se drze cak i kada su najtezi zlocinci u pitanju).Iskustvo je pokazalo da je na duzi rok mnogo isplativije postovati svoje gradjane neko tretirati ih kao stoku i glupavu glasacku masineriju.Sa nase strane,odnos gradjana i stranaka,u ovom slucaju DS-a,ne vredi ni objasnjavati.Sem ako niste njihov clan i ako vas ne placaju,"nalog iz stranke" za vas je apsolutno nistavan.Ali koji su nasi problemi?Nedoreceni,zastareli,kontradiktorni zakoni sto stranke i ljudi poput gdje Lakicevic veoma dobro umeju da iskoriste.Na primer sto se privatnosti tice,mi smo u nekoj zoni ni tamo-ni tamo jer su vazece zakone mahom pisali jos komunisti posle 1945.(kada je trebalo na sve strane hvatati "neprijatelje naroda" ,pa i usred noci upadati im u stanove,zatvarati ih bez sudjenja i sl.)i sadasnjeg vremena kada se policiji,zandarima,agenciji BIA,vojsci i slicnim paravojnim i-inim formacijiama koje su za kratkorocnu upotrebu "osmislile" Miloseviceva i aktuelna vlast bas i ne upada nogom kroz vrata svakome redom i bez velike potrebe.I oni veoma dobro znaju da su se vremena promenila i da ih svasta moze sacekati (primer ubistvo policajca u Zrenjaninu ovog leta).E kada sve to znamo,"popisivaci sa zvezdicama" postaju smesni.Moze da vam zvoni do prekosutra,mozete cak i da izadjete i svasta da im kazete(a i treba,jer su "pitanja" koji je Lakicevicka najavila sa sve zdravstvenim stanjem vase porodice i ukucana POTPUNO van razuma i zakona i ocigledno zamisljena za zloupotrebu od koalicije na vlasti).Mogu slobodno da vas tuze-sa nasim pravosudjem koje ubistva i ratne zlocine "procesuira" po 10-15 godina,jedno 2-3 stotine hiljada prekrsajnih prijava "jer gradjanin nije dao podatke" ima da dodje na red oko 2140 godine:)Nasa drzava ima veliki problem-to i nije drzava nego skup pojedinaca radi sticanja interesa u vlasti.Takav sistem ne pruza gradjanima gotovo nista a zahteva od njih sta god mocnicima padne na pamet.E pa dosta je bilo,gospodo stranacki kadrovi.Sto neko rece imam dve opasne kere,a pricacemo kao ljudi kada se i ako vremena promene ne na bolje,nego na postenije.
  • Bunjevka

    23.08.2011 18:37
    žaliću se ambasadi i OEBS
    Kakva tajnost podataka kada popisivač čuje šta sam mu ja rekla i to može da kaže kome god hoće?! Šta ako mu kažem šta sam po nacionalnosti, a popisivač je recimo član pokreta 1389, naši, obraz, dveri... Treba da mu verujem da on nije napravio neki paralelni spisak u sveščicu koju će odneti svojima?
  • alxxl

    23.08.2011 18:16
    toliko
    ja ću da se brinem o ovoj državi koliko je ona brinula (i brine) o meni i nama.

    meni tih 50 000 više ništa ne znači. uzeli su od mene i od moje porodice ovih godina mnogo više (nisu samo u pitanju novci nego i životi) i pitanje je, da li ćemo se uopšte izvući iz ove situacije.

    hvala, neka daju podatke oni, koji se osećaju pripadnicima. mene su već odbili.

    smrt fašizmu, sloboda narodu!
  • Andrija Šrek

    23.08.2011 18:09
    @@Andrija Srek
    Apsolutno ste u pravu.
    Samo apelujem na Džedaje, Sithe, Pastafarijance i ostale...
  • bačvanin

    23.08.2011 18:08
    podržavam bojkot
    Imajući u vidu da oni popisuju samo državljane Srbije, kada vam pozvone na vrata kažete da niste državljanin Srbije i popisivač više ništa nema prava da vas pita, čak ni ime. Nisu ovlašćeni da legitimišu i utvrđuju identitet.
  • 23.08.2011 18:00
    Zamisli, "prete" poštovanjem zakona. Treba poštovati prava građana, ali građani jednom treba da shvate da pored prava imaju i obaveze.
  • pise na interfonu

    23.08.2011 17:55
    @ Anonimus
    Kazna za ne-prijavljivanje boravista (tj. prebivalista) je ponovno prijavljivanje (jer se vodi kao fiktivna adresa). Kazna za nepostavljanje plocice na vratima ne postoji, ta gradska odluka je odavno promenjena.
    A ova pretnja iz vesti je neosnovana - postoji kazna za odbijanje davanja podataka, ne i za odsutnost
  • Zakon3

    23.08.2011 17:26
    Ako mene popisivač iznervira, ja ću lepo da prijavim da je tražio da se izjasnim o nacionalnosti. Pa nek dokazuje da nije! Piše u zakonu da su DUŽNI DA ČUVAJU KAO TAJNU SVE PODATKE. A ja ne verujem da će da čuva, nego će da nose sve u Demokratsku stranku jer ih je većina njihova. I onda je ovo partijski popis, barem u našem gradu!
  • Zakon2

    23.08.2011 17:23
    a) LICA KOJA VRŠE POPIS
    - Popisivači, instruktori, kontrolori i druga lica koja vrše poslove u vezi s popisom - dužna su da blagovremeno i na propisan način obavljaju poslove popisa i da strogo vode računa o tačnosti upisa, odnosno o tačnoj obradi podataka koje su dali davaoci podataka;
    - Popisivači, instruktori, kontrolori i druga lica koja vrše poslove u vezi s popisom - dužna su da čuvaju kao tajnu sve podatke prikupljene od popisanih lica;
    - Ako popisivač, u vreme popisa - ne zatekne u stanu lice obuhvaćeno popisom, a podatke ne može da prikupi na način predviđen u članu 27. Zakona, ostaviće pismeno obaveštenje da je to lice dužno da se najkasnije do 15. oktobra 2011. godine javi nadležnom organu radi davanja podataka u vezi s popisom.
    Predviđena je novčana kazna (od 20.000 do 50.000 dinara, odnosno od 35.000 do 50.000 dinara - za prekršaj) za popisivače, instruktore ili kontrolore i druga lica koja vrše poslove u vezi s popisom, ako neblagovremeno i nepropisno obavljaju poslova popisa, zahtevaju da se lica (obuhvaćena popisom) izjašnjavaju o nacionalnoj pripadnosti ili veroispovesti, ne čuvaju kao tajnu podatke prikupljene od popisanih lica odnosno postupaju suprotno članu 25. Stav 2. Zakona.
  • Zakon

    23.08.2011 17:22
    b) LICA KOJA SU OBUHVAĆENA POPISOM
    - Lice obuhvaćeno popisom - dužno je da dâ podatke koji se od njega traže popisom i da na sva pitanja u popisnim obrascima da tačne i potpune odgovore;
    - Odsutno lice - podatke o odsutnim članovima domaćinstva daje član domaćinstva kome su podaci najviše poznati;
    - Deca mlađa od 15 godina - podatke o deci mlađoj od petnaest godina daje roditelj, usvojitelj ili staratelj.
    Predviđena je novčana kazna (od 20.000 do 50.000 dinara – za fizizička lica, za prekršaj) u slučaju ODBIJANJA davanja propisanih podataka, odnosno za DAVANJE NETAČNIH I NEPOTPUNIH odgovora.
    Lice obuhvaćeno popisom nije dužno - da se izjašnjava o nacionalnoj pripadnosti i veroispovesti, a popisni obrazac mora da sadrži pouku o tome. U popisnom obrascu za pitanje o nacionalnoj pripadnosti i maternjem jeziku - predviđen je odgovor otvorenog tipa.
  • NEĆU

    23.08.2011 17:19
    Da otvaram vrata ako popisivač kaže da je član demokracke stranke. Ili neka potpiše da nije član nijedne partije. MOje je pravo da stranački opredeljenom licu ne dajem svoje podatke. Amin.
  • a na sajtu

    23.08.2011 17:03
    Sajt u izradi.

    Ova strana se prikazuje sve dok ne postavite vašu internet prezentaciju. Pristupite vašem FTP nalogu koristeći neki FTP-program, uklonite ovu stranu (index.html) i potom postavite vašu prezentaciju. Za informacije o vašem FTP nalogu, ulogujte se u Loopia kontrol panel.

    Ostale informacije:

    Baza znanja


    Pitanja.

    Ukoliko imate pitanja u vezi vašeg hosting naloga, kao i ostalih naših usluga, možete nas kontaktirati na dole navedene brojeve telefona ili e-mail adresu.
  • Sa Salajke

    23.08.2011 17:00
    Ako nisam kod kuce cekam broj!
  • @Andrija Srek

    23.08.2011 16:57
    Uz duzno postovanje Vas ateizam kao i necija religioznost su licna stvar i nema potrbe da se namecu drugima! Gde god postoji zrnce prostora odmah ubacujete - ateizam pa ateizam! I ja sam ateista, nisam krsten (niti nameravm) pa nikom time nemasem niti namecem svoje misljenje!
  • 23.08.2011 16:50
    Gavra Limančanin
    Živela samostalna i nezavisna mesna zajednica BOŠKO BUHA !

    Bez ns, zr i su stranaka, mafije i njihovih poltrona!!
  • Cinger

    23.08.2011 16:46
    pazi da nećete ući !!!
    Dalje nećete moći ... Pogotovo što će verovatno biti i onih LAŽNIH popisivača...
  • e, bas necu

    23.08.2011 16:41
    Lakicevic - svaka stranka ima jednu Snezanu ili je u pitanju ista Snezana?! Zar nije bila u ministarstvu za sport? Kako sad preti? A gde je fer-plej?
  • 23.08.2011 16:41
    МУП СУП
    КАКО ДА ИМ ОТВОРИМ ВРАТА КАДА САМ У РЕДУ ДА ДОБИЈЕМ ЛИЧНУ КАРТУ.
  • Goran

    23.08.2011 16:39
    APEL
    Ljudi... preklinjem vas i molim : NEMOJTE OTVORITI VRATA! Molim vas da putem twitter-a, drustvenih mreza i svega ostalog pokazemo drzavi da je ulazak popisivaca nasa dobra volja, a ne duznos za koju nam jos bez razloga i prete. Posto prete APELUJEM i molim da bojkotujemo popis! Krajnje vreme je drzava pocne domacinski prema nama da se ponasa!

    BOJKOT POPISU (zbog pretnje)
  • Tiberius

    23.08.2011 16:38
    uopste ne razumem ljude koji dizu frku i drame oko popisa stanovnistva. ono ima svoju namenu a ako zelite da pomognete svojoj drzavi sto izmisljate izgovore da to ne ucinite? smeta vam logo eu na torbi? na stranu sto je to stvarno kretenizam ali zbog toga cete se uvrediti? e patriote moje stvarno ste slucajevi za posmatranje.
  • sale novosadjanin

    23.08.2011 16:24
    neka se zna
    ZIVELA SAMOSTALNA I NEZAVISNA VOJVODINA BEZ BGD,MNE I BIH STRANAKA,NJIHOVE MAFIJE I POLTRONA!!!!
  • sosa

    23.08.2011 16:14
    I tetka ladno kaže - odredba Zakona o popisu stanovništva koja predviđa ove sankcije je do sada bila izbegavana, ali će nekon popisa građani koji odbiju da prime popisivače kasnije dobiti sudske pozive.

    Tetka, IZBEGAVAJTE i dalje! Da vas ne bi tužili što ste izbegavali, pa sad više baš nećete!!! Pa vi stvarno niste normalni, pa zar ne poznajete sopstveni narod, i omiljene discipline qrčenje i pišanje uz vetar!
  • grbavi

    23.08.2011 16:03
    ko pokusha sa tashkom na kojoj je logo eu da mi pokuca na ulazna vrata smatracu to kao akt agresija a onda kom opanci kom obojci nemojte se sa tim zajebavati
  • Deleteboy

    23.08.2011 15:56
    ko se nije sakrio p...a
  • Никола

    23.08.2011 15:46
    Само чекам да видим да ли су обрасци на ћирилици или не. Ако нису, марш напоље. А торба са логом ЕУ не може у стан.
  • 23.08.2011 15:38
    @Dragana
    Tu gazdaricu treba oporezovati prinudnim radom u kamenolomu.
  • Student

    23.08.2011 15:17
    Liste
    POPISNICA - http://media.popis2011.stat.rs/2011/obrasci/Popisnica-cirilica.pdf

    UPITNIK ZA DOMACINSTVNO I STAN - http://media.popis2011.stat.rs/2011/obrasci/Upitnik-za-domacinstvo-i-stan-cirilica.pdf

    Popunite vi lepo sta zelite da im kazete i kopije okachite na vrata, pa nek im je uzdravlje :D
  • Novosađanka

    23.08.2011 15:16
    sramota
    Po kom će osnovu stajati logo EU na torbama koje će nositi popisivači i po čemu je to znak raspoznavanja??? Jesmo li mi u EU ili se zovemo Srbija ??? (Koliko će nas samo te torbe koštati, a da ne govorimo o tome koliko će nam uzeti para ako im ne otvorimo vrata!!!!!! )
  • Dragana

    23.08.2011 15:11
    Mi smo podstanari i gazdarica stana nam je zabranila da pri popisu popunjavamo upitnik u njenom stanu i sa njenom adresom. Boji se da ce je oporezovati.
  • 23.08.2011 15:11
    @Ns
    Ne znaju kome pišu? A proveri onda kolika je kazna za neprijavljivanje boravka i za nemanje pločice sa prezimenom na vratima :)
  • Dzedaj

    23.08.2011 14:57
    Nase pravo, a ne obaveza. Prema tome... metlom preko ledja.
  • Ljuska

    23.08.2011 14:48
    nOsim Psa sa sobom!
    Govori tiho i nosim psa sa sobom!

    Mozete da me se samo prodjete.... ihiihihihi
    kakvi crno otvaranje vrata i popis!
    Aj dokazite bilo sta!

    A ja cu biti na keju kod Uzaira zalicu mu se il na moru il u setnji i tako....
  • 23.08.2011 14:46
    @Ns
    U pravu si... aj nam pusti link sa tim pitanjima, molim te...
  • Slobodna Vojvodina

    23.08.2011 14:38
    Zadrzite ih ispred vrata vaseg stana i izjasnite se kao VOJVODJANI.

    Neka znaju koliko je sati ;)
  • Andrija Šrek

    23.08.2011 14:34
    !!!
    ..."pitanja na koja ispitanici nemaju obavezu da daju odgovore su vezana za nacionalnu i versku pripadnost"...
    Ali, molim vas, ako niste religiozni, ZABOGA RECITE TAKO.
  • Dušan

    23.08.2011 14:27
    @ Prvo Pretnje
    Upravo tako nešto htedoh i ja da kažem, jer me je momentalno iziritirala pretnja u članku. Postići će to da im veći broj ljudi neće otvoriti vrata. Ko smo mi!? - deca iz obdaništa, da nam neko na tako bahat način preti! Ne trebaju rezultati popisa nama kao pojedincima, nego njima , vlasti, pa neka onda spuste loptu, neka nam se malo dodvoravaju, ne bi li nas odobrovoljili. U njihovom je interesu. A ne odmah đonom - doduše to je izgleda jedini način na koji znaju da se obraćaju svom narodu.
    Bilo bi korisno za sve nas da se povodom ovoga oglasi neko ko poznaje pravo i da nam objasni da li je to baš tako kako je dotična drčna gospođa izjavila.
  • ns

    23.08.2011 14:21
    kazna je 50.000 dinara!!!
    apsurd je što će pisati kazne a ne znaju kome da pišu, šta zvone mi i ja im ne otvorim, nisam prijavljen na adresi gde živim i kome će kaznu pisati!?!?!? drugo pročitao sam pitanja iz upitnika i nema šanse da im odgovorim na pola, kako i od čega putujem, da li imam stan i koliki je kolika je kuhinja i da li imam vikendicu, izjašnjavanje o veri i nacionalnoj pripadnosti, adrese poslodavaca, stalni boravak majke u vreme mog rođenja... mogu da se pozdrave!
  • Дон Карло

    23.08.2011 14:21
    Госпођо Лакчевић...
    ...а да ви прво нама мало по...те, а?
  • B

    23.08.2011 14:14
    :)
    Da, zaista kako ce dokazati da neko nije zeleo da ih pusti. Recimo redim po ceo dan ili radim po smenama ili sam na putu, prosto nisam kuci. I sta onda?
  • sremac

    23.08.2011 14:13
    čuće EU za ovo
    Ja nisam građanin nikakve Republike Srbije i ne pada mi na pamet da puštam popisivača u stan. Podsetite gospodu iz Srbije da smo odbili njihov ustav na referendumu. Popis se u Vojvodini obavlja bez legitimiteta, protivno demokratski izraženoj volji građana Vojvodine, uz pretnje prekršajnim prijavama i kaznama.
  • Opozicionar

    23.08.2011 14:10
    Sa tom tašnom u moju kuću neće ući. Može da postavlja pitanja sa vrata. Ionako su poprimali 90% članove DS-a a takve ja u kuću ne puštam. Nema šta da ukrade al taki će iz oka ukrasti. Fino na vrata dobra dan, dobar dan, postavi pitanje ja mu odgovorim i doviđenja zdravo.
  • 23.08.2011 14:10
    Ma šta kaže?
    A kako će oni znati da li ja stvarno nisam kod kuće ili neću da otvorim? Istina je da mnogi od nas rade po ceo dan, što znači da bi u popis morali krenuti oko 21h...
  • G

    23.08.2011 14:10
    Znači dobijam kaznu ako se drznem da od "1. do 15. oktobra" budem odsutan poslom zbog kojeg između ostalog punim državnu kasu porezom?
  • MaloMorgen

    23.08.2011 14:10
    A onda, spektakl!
    Interesuje me samo koliko ce prijava pljacki, napastvovanja i upada u posed biti registrovano kada pocne popis. Koliko ce staraca biti opljackano u svojim stanovima, a koliko ce taj popis platiti glavom? Eto prilike kriminalcima "da spoje kraj sa krajem".
  • 23.08.2011 13:59
    Fashizam!
  • изиритиран

    23.08.2011 13:56
    ма, немој!
    оваква безобразна изјава и претња изазива револт код сваког нормалног човека, тако да мислим да ће изазвати само контраефекте, па ће доста оних који су планирали да пусте пописиваче у кућу сада учинити управо супротно.
    а да не спомињем ту будалаштину са логом еу...
    страшно какви дилетанти управљају овом државом.
  • popiš

    23.08.2011 13:52
    Pošaljite popisivače u srce Srbije - na Kosovo. Baš da vidim kako popisiju dva miliona Albanaca i kako onima koji ih ne puste pišu prekršajne prijave, te kako iste kod sudije za prekršaje privodi srbijanska policija.
  • novosadjanin

    23.08.2011 13:52
    clanovima zute stranke neotvaram vrata
  • Sve je laž

    23.08.2011 13:43
    Kako lažu ovi žuti to je strašno! Član 29: "Novčanom kaznom od 20.000 do 50.000 dinara kazniće se za prekršaj fizičko lice obuhvaćeno popisom ili lice koje je obavezno da dâ podatke o odsutnim članovima domaćinstva, odnosno roditelj, usvojitelj ili staratelj za dete mlađe od petnaest godina ako odbije da odgovori na pitanja u popisnim obrascima ili da netačne i nepotpune odgovore." Dakle samo ako odbije da da podatke ili da lažne, a ne i ako ne otvori vrata.

  • Zoltan

    23.08.2011 13:42
    Kazne?
    U Belgiji je kazna 100 EUR ako se čovek ne pojavi na glasanju. To podržavam. Za popis? Stvarno ne znam zašto bi neko pravio problema za popis.
  • 23.08.2011 13:40
    Kod mene je uvek otključana i kapija i vrata od kuće, jer moja dva kera prosto obožavaju nepoznate likove koji ulaze u dvorište.
  • Hm

    23.08.2011 13:40
    Jel mogu ja sam da se javim poposivaču? Stvarno ne treba da me lovi kad sam kući i kad nisam
  • BOJKOT REFERENDUMA 2006.

    23.08.2011 13:37
    BOJKOT POPISA 2011.
    Vojvodina Vojvođanima!
  • Pera Ždera

    23.08.2011 13:34
    Ajde
    Ne može me naterati, NEĆU!!! U inat!!! Imaju me upisanog u knjige rođenih, imaju upisano moje državljanstvo i nema me u knjizi umrlih. Ostalo imaju u mup-u, više od toga im nedam.

    Radim dan-noć, bude li me probudio imaće sigurno jednog popisivača manje.
  • No Name

    23.08.2011 13:34
    Da li se zna
    koliko puta treba popisivač da se vrati i kako možemo znati da li se stvarno vratio ?
    Da li če posete popisivaca biti naljavjene ?
    Meni ovo liči na zastrašivanje građana.

  • Krsta Mišić iz Specijalne poli

    23.08.2011 13:24
    Čik pa izbacite Mikulu, Krigera i mene sa spiska popisivača!I mi smo se učlanili u DS!
  • Vukajlo

    23.08.2011 13:19
    "Popisivače će građani prepoznati i po torbama koje će biti specijalno dizajnirane za popis, na kojima će stajati logo Evropske unije."

    ??????????????????
  • the lalosh

    23.08.2011 13:18
    Dokaz?
    Koliko ja znam, trebalo bi da postoji neki dokaz ako neko nije hteo da da podatke popisivaču? U suprotnom, popisivača kojeg mrzi da ide od stana do stana mogao bi kompletnu zgradnu da prijavi.
    Koji je to dokaz? Hoće li snimati kamerama koje će imati baždareno vreme i GPS u sebi?
    Popisivači će imati updljive karakteristike? Pa svaki klinac sa PC-jem za 15 min. može da ih falsifikuje. Legitimacija čak ne mora ni da bude ni slična pravoj jer moja baba na primer ionako ne vidi. Možeš da joj poturiš i pokaznu za bus kao legitimaciju popisivača... Ma budalaština...
    Nadam se da su ipak bolje organizovali celu stvar. Ja nisam protiv popisa ali da se uradi na kulturan i savremen način.
  • Lalla

    23.08.2011 13:16
    koliko kosta...
    1.Koika je kazna iza prijave?!...
    2.Tajnost podataka?????!!!!cipovi,kamere,popisi......??????????!!!!!!!!
    3.Cekam samo neki Propis da moze neko u glavu i u krevet da se uvuce i zavuce!!!!!!!!!!!...
    Druze Tito skrenusmo sa puta;
    Sad nas je@ i Kurta i Murta!!!!!!!!!!!.....
  • prvo pretnje

    23.08.2011 13:13
    pa ko ne otvori vrata popisivacu ...

    niko nije duzan da pusti popisivaca u svoj stan!
    niko nije duzan da pusti popisivaca u svoje dvoriste!
    zato, popisivaci sprem'te tablu i pisaljku, kisobrane i kisne mant'le, trebace vam...

    nema kafice, nema kolacica ni sendvica!

    u stan i kucu NE SME NIKO UCI BEZ izricite dozvole.

    a, pretnje i sudije za prekrsaje zaborav'te sto pre! kakav je to popis pod pretnjom? gde to ima jos?
  • laza

    23.08.2011 13:05
    partije i tajnost podataka?
    Dobro vidimo se na sudu ovom nasem, ustavnom ili strazburskom, gde cu naci nacina da objasnim da ne verujem u tajnost podataka onima koje su birali preko veze i delegirali iz partija, kao eto tu gospodju Lakicevic iz DS-a. Sta je ovo, partijski EPP pa ce posle da mi urnisu telefon i postansko sanduce objasnjavajuci mi za koga treba da glasam...... jer sam im sam dao sve podatke na tacni. Ne hvala! Do nekih postenijih vremena.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna